Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~1321ania | użytkownik

imię i nazwiskoAnia K. adresSmerdyna zarejestrowany05.10.2010 @16:14:38 ostatnio na stronie20.03.2015 @23:38:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9880930
digarty52 komentarze187 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MisterLive    13.10.2012 @14:59:05
zapraszam do siebie i na prawde ładne prace masz dziewczyno
_______
nie dziękuj - oceń ;D
~colazero    23.04.2012 @14:56:57
dziękuję bardzo.
_______
Zapraszam do oglądania i oceniania moich digartów.
~andrzejlachowski    22.09.2011 @09:00:37
Gratuluję znakomitych zdjęć dlatego zapraszam Cię do udziału w konkursie fotograficznym. Do wygrania znakomite drukarki http://przyrodaojczysta2011.ekologia.pl/konkurs-fotograficzny/wez_udzial/
~MartekBK    07.08.2011 @22:59:39
dziękuję bardzo za odwiedziny
jestem podobnego zdania
~luki1992    12.06.2011 @22:52:43
nie pamietam jak Ci je dawalem, ale nie ma za co :D
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
~mlodywsch    23.05.2011 @15:49:04
dawno i nie prawda nie aktualizuje DA od pewnego czasu. zapraszam tutaj: http://www.gawlowicz.com

dzięki
_______

~zygmund18    27.01.2011 @18:59:06
sorry, ale oba zdjęcia są bardzo podobne
~kacpero4    11.01.2011 @18:15:07
dzięki
~dziidka    10.01.2011 @16:44:49
_______
; ) Nie dziękuj , tylko oceń moje zdjęcia
~dziidka    01.01.2011 @18:56:31
Dziękuję za komentarze
_______
; ) Nie dziękuj , tylko oceń moje zdjęcia
~qatar    30.12.2010 @16:23:54
~unforgiven3    29.12.2010 @14:05:08
dzięki ;]
pozdrawiam
_______
kocham jak całujesz mnie po brzuchu.
~zaczynamodnowa    27.12.2010 @16:30:38
Dziękuję. :D
~luki1992    27.12.2010 @12:46:07
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
~luki1992    27.12.2010 @10:53:48
najlepsze zdjecia wychodza te zrobione spontanicznie, jak sie cos zaplanuje, to wtedy wydaje sie takie monotonne i nudne
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
~MariuszWargos    26.12.2010 @21:41:02
Dzięki za ocenkę. To jest magia fotografii zamrożona chwila a powód płaczu był bardzo banalny Ania koniecznie chciała zjeść budyń na godzinę przed kolacją wigilijną. Pozdrawiam
~luki1992    26.12.2010 @21:18:35
_______
i tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką
~chocoffee    24.12.2010 @10:20:38
Twoja również, dziękuję.
~Anuuulaa    23.12.2010 @19:39:41
dziękuję
~dziidka    22.12.2010 @18:30:22
nie ma za co : ) Naprawde masz fajną galerię : P
_______
; ) Nie dziękuj , tylko oceń moje zdjęcia
~Izuu0    21.12.2010 @19:22:57
Taak. xd mi zbieranie pieniędzy też nie wychodzi xd Chodz musze sie wziąść w garść xd i nie kupiwac w szkolnym sklepiku ^^ . A na mikołaja też wsumie nie mam co liczyć .. choć .. może tylko na prezenty rzeczowe hehe
_______
Zapraszam do komentowania moich digartów. Naprawde warto
http://izuu0.digart.pl/
~Izuu0    21.12.2010 @16:32:02
No fakt... Ale wsumie kto mi może kupić aparat używany.. ja mam go już miesiąc . Zapłaciłam za niego 500zł, a teraz moge za niego dostać 300-200zł .. Dobre i to, ale wolę sobie uzbierać kase do 1000zł na lustrzanke ^^
_______
Zapraszam do komentowania moich digartów. Naprawde warto
http://izuu0.digart.pl/
~Elfii    20.12.2010 @23:42:00
Dziękuję najbardziej mi się podobają Twoje spinacze
~Izuu0    20.12.2010 @20:56:48
Właśnie .. o będzie dalej .. xd Ja myśłałam, że jak uzbieram sobie kase, to kupie lustrzanke, ale mama krzyczy, że dwa aparaty nie są mi potrzebne xd Także, cyfrówka musi mi trochę służyć ^^ . Dobrze, ze narazie odkrywam jej mozliwości i zdjeia wychodzą coraz lepsze hehe
_______
Zapraszam do komentowania moich digartów. Naprawde warto
http://izuu0.digart.pl/
~zoltan111    20.12.2010 @20:36:34
Zima znaczy się?
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt